reklama

Zažiť dobrodružstvo sa dá aj doma

Poznáš to, keď sa tak začítaš do deja, že nevnímaš nič okolo seba a všetko je ti ukradnuté, len sa čím skôr musíš dozvedieť ako to skončí??

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Ak áno, mám pre teba jeden typ.

ÚDOLIE

HRA

KATASTROFA

BÚRKA

Asi ti to nič nehovorí.

Ja som dostala knihu údolie katastrofa na narodeniny. Nevedela som, že je to už druhý diel. Nechýbali mi nejaké podrobné informácie z prvej knihy a tak som sa do nej poriadne zahryzla.

Prečítala som ju asi za tri dni, čo je u mňa RIADNE rýchlo. Nemohla som sa od nej odtrhnúť.

Je dokonalá pre toho kto miluje napínavé príbehy, ktoré sa neočakávane rozuzlia.. no niekedy rozuzlenie nepríde.

A to aj v prípade tejto knihy. Koniec skončil a ja som stále nemala zodpovedané otázky na mnohé otázky. Hneď som si sadla na internet a začala som hľadať na http://www.martinus.sk/?uItem=114862&z=P2ENV6&utm_source=z%3DP2ENV6&utm_medium=url&utm_campaign=partner. Tam som zistila, že tretia časť ešte stále nie je preložená z angličtiny. Sklamanie, taká som bola zvedavá, až to vo mne vrelo.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Po pár mesiacoch som našla tretiu časť preloženú, ale zatiaľ len po česky. Stále čakám na preloženie do slovenčiny.

Ale vy neváhajte a zahryznite sa do prvých dvoch častí, je to fakt skvelé čítanie.

Kým prečítate (aj keď viem, že to nevydržíte dlho čítať, pretože je to napínavé a vrie vo vás očakávanie) sa hádam už preloží aj tretia časť.

Tak dočítania priatelia :)

Klaudia Maďarová

Klaudia Maďarová

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek, ktorý túži ostať ľudským, ktorý sa nechce premeniť na produkt. Človek, ktorý nechce meniť svoju tvár podľa požiadavky trhu. Takisto som dievča, ktoré túži ostať bláznivé ako pubertiačka, ale zároveň túži stať sa už konečne dospelou. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu